2016. aug 02.

Birthday Book Tag ~ 2 éves szülihét

írta: Hannee
Birthday Book Tag ~ 2 éves szülihét

Sziasztok! Megérkeztem a második szülihetes bejegyzésemmel. (Ha lemaradtatok az elsőről, IDE kattintva elolvashatjátok.) Ez pedig a második saját készítésű könyv tagem lesz (az elsőt ITT találjátok), a SZÜLINAPI KÖNYV TAG! (Láttam, hogy már van egy Birthday Book Tag, viszont ez itt lent a saját ötletem, legalábbis nem tudom, hogy mi volt azokban a tagekben.) A blog születésnapja alkalmából készítettem el ezt.

Torta = Egy könyv, amely nélkül nem létezhetsz

Ez számomra a Harry Potter sorozat, amiről már nagyon sokszor beszéltem a tagekben. Alsós koromban kattantam rá a sorozatra, és még azóta is nagyon szeretem, és rettenetesen várom az új könyvet, a Harry Potter and the Cursed Childot, ami nem regény lesz, hanem egy dráma. Számomra felfoghatatlan, amikor meghallom, hogy valaki nem olvasta a sorozatot, vagy nem látta a filmet. Nagyon ajánlom mindenkinek, mert egyrészt alapmű, másrészt pedig tényleg nagyon jó az egész!

Vendégek = Egy könyvsorozat, amelytől sokat kaptál

Szerintem megint nem árulok el nagy titkot azzal, ha azt mondom, hogy a sorozat, melytől igazán sokat kaptam, az A Szent Johanna Gimi. Egyrészt emiatt szerettem bele még jobban az olvasásba, mivel ez a könyv világított rá arra, hogy nem csak gyerekkönyvek és kötelező olvasmányok léteznek, hanem ifjúsági irodalom is. Mondhatni, így találtam rá a nekem való könyveknek. Leiner Laura a mai napig az egyik kedvenc íróm.

Gyertyák = Egy könyvsorozat rengeteg résszel

Az Árnyvadász világot emelném ki egyértelműen, hiszen A Végzet Ereklyéi sorozatot számos novellasorozat, és trilógia egészíti ki. Pont a napokban olvastam arról, hogy melyek a leghosszabb könyvsorozatok, és szerintem mondanom sem kell, hogy Cassandra Clare könyvei is köztük voltak.

Dekoráció = Egy kívül gyönyörű könyv

A hétvégén végeztem az Úrilányok Erdélyben című könyv olvasásával, amiről majd egy külön bejegyzésben fogom leírni a véleményemet (valószínűleg a szülihét után). Egy keménykötésű könyvről van szó, amelynek gyönyörű a külső borítója, valamint belül is csodaszép minták borítják. Én most erre a képen látható borítóra gondolok, és majd abban a bizonyos bejegyzésben mutatok több képet a többi részletéről.

Szülinapi ének = Egy könyv, amit nem terveztél elolvasni, de mégis elolvastad, mert ajánlották

Egyáltalán nem volt várólistás ez a könyv, aztán ajánlották nekem, hogy jó lesz, olvassam el. Én pedig úgy döntöttem, hogy megteszem, hiszen nagyon rövid könyv. És miről is beszélek? Horváth Péter Szerelem első vérig című könyvéről, ami a nyolcvanas évek kamaszairól szól. Mindenféle kamasz probléma felmerül benne, valamint rengeteg vicces kifejezést is olvashattok. Szóval ha a komfortzónátokon kívül is esik, akkor is bátran merem ajánlani, mert érdekes azt látni, hogyan éltek húsz-harminc évvel ezelőtt a tinik.

Pezsgő = Egy édes könyv

Júliusban olvastam ezt a könyvet is, amiről már veletek is megosztottam a véleményemet. Ez pedig a Duett hamis hangokra. Ez a könyv szintén a tiniszerelemről szólt, szintén a nyolcvanas-kilencvenes években játszódott, viszont valamivel modernebb, mint a Szerelem első vérig, legalábbis én így éreztem olvasás közben. Nagyon romantikus, már-már túlontúl édes.

 

 

 

Szólj hozzá