2016. júl 31.

Blogszülinap - 2 éves a #R.E.A.D.I.N.G

írta: Hannee
Blogszülinap - 2 éves a #R.E.A.D.I.N.G

Sziasztok! Mint már a címből is kiderült, ma nem csak Harry Potternek és J.K. Rowlingnak van a születésnapja (egyébként boldog szülinapot nekik), hanem a blognak is. Ezzel kapcsolatosan fogok veletek megosztani néhány információt ebben a bejegyzésben.

A #R.E.A.D.I.N.G blog eredetileg Ami számomra fontos címen indult el 2014.07.31-én. A régi cím elég találó volt, ugyanis fogalmam sem volt róla, hogy miről szóljon. Azért kezdtem el blogozni, mert akkor sok ismerősöm szintén belevágott ebbe, illetve akkor kezdtem el én is blogokat olvasni. Valamint még a B.U parfümreklámja is inspirált, amiben egy csaj éppen kritikát ír a parfümről. Nem tudom mi fogott meg benne pontosan, viszont ez volt az utolsó csepp a pohárban úgymond, és akkor döntöttem el, hogy én is belevágok a posztírásba. Nagyon sokféle bejegyzés született, hobbitól kezdve minden megtalálható volt. Bár én leginkább a könyvajánlókat szerettem írni, valamint a könyves-filmes témájú posztokat, így abból mindig több volt, mint bármelyik másik posztból. Sajnos voltak hosszabb szünetek a blog eddigi rövidke életében. Aztán idén, azaz 2016 márciusában visszatértem a blogra, átneveztem, és leszedtem róla minden olyan posztot, ami nem filmes vagy könyves, kivéve a Milyen sportot válasszak? tesztet és a London látnivalóit, ugyanis az előbbi nagy népszerűségnek örvend még mindig, utóbbi pedig személyes kedvencem, így képtelen voltam letörölni. Viszont a Könyvborító fight-sorozatot eltüntettem, és bár ígérgetem már egy jó ideje, hogy lesznek új részek, mégsem lettek. Azt hiszem, hogy ez már nem sokáig marad így, csak még egy kicsit kell rá várni. :D Szóval, március óta könyves blogként fut a #R.E.A.D.I.N.G, tagekkel és még több könyvértékeléssel.

És ha már szülinap, akkor legyen inkább szülihét, és tartson egész héten, azaz mától jövő vasárnapig. Egy héten keresztül minden nap lesz bejegyzés a blogon. (Már előre szólok, hogy bármi közbejöhet sajnos, így a változtatás jogát fent tartom, az esetlegesen elmaradt bejegyzések pedig pótolva lesznek.) Igyekszem majd olyan posztokkal előrukkolni, amelyeket még itt nem olvashattatok. Két új bejegyzés-sorozatom fog debütálni, illetve három, ugyanis LESZ KÖNYVBORÍTÓ FIGHT!!! :D Erről többet nem szeretnék elárulni. Ez a bejegyzés már a szülihét első része volt.

Köszönöm a rendszeres olvasóimnak és a követőimnek, hogy olvassátok a blogom. Nagyon örülök a kedves kommenteknek is, hatalmas örömmel tölt el, ha valakit az én ajánlóm/véleményem győz meg egy adott könyvről, hogy olvassa el. :)

 

 

 

 

Szólj hozzá