2016. júl 04.

Árnyvadász DIY

írta: Hannee
Árnyvadász DIY

Mára egy könyves DIY-jal készültem nektek. Még nem volt ilyen a blogon, és kíváncsi vagyok, hogy tetszeni fog-e nektek.

Az utóbbi egy hónapban engem is elkapott az Árnyvadász-láz, ugyanis elkezdtem olvasni a Végzet Ereklyéi sorozatot. Végre!!! Most az Elveszett lelkek városát olvasom éppen. Elég lassan haladok vele, de talán július végén majd lesz a sorozatból ajánlós bejegyzés. Van pár tárgy, ami nagyon megfogott a sorozatban, ezért elkészítettem őket. Kettő DIY dolgot fogok bemutatni, ha érdekel, görgess lejjebb.

Boszorkányfényes rúnakő

A legmenőbb dolog a sorozatból a világítós kövek. Bár mi mondénok vagyunk és nem boszorkánymesterek, de attól még lehet próbálkozni, nem igaz? ;)

1. A rúnakő elkészítéséhez szükséged van: sötétben világító festékre, egy rajzórákról ismert ecsetre, kisebb kavics(ok)ra (akkora méretük legyen, ami könnyedén elfér a zsebedben) és egy zsebkendőre, ha véletlenül baleset történik.

2. Ezután tegyük az egyik követ a zsepire, és ecsetünkkel fessük be a követ. Ez egyszerűnek hangzik, viszont saját tapasztalatból mondom, hogy sokkal praktikusabb és gazdaságosabb is egyben kevesebb festékkel dolgozni.

3. Mivel én olyan festéket választottam, aminek először tele kell szívnia magát fénnyel, hogy aztán a sötétben világítson, ki kellett tennem az ablakba száradni a követ. Persze, nem kell aggódnod akkor sem, ha sötétedés után festesz, csak tartsd oda a lámpa fényéhez, aztán irány a sötétség! Nincs nagy fénye, ráadásul még zöld is, de én úgy gondolom, hogy nagyon menő, és még ajándékba is adhatod.

(4.) Mivel rúnakőről beszélünk, kikereshetjük a filmből a kövön látható rúnát, és rápingálhatjuk a kőre - sajnos nem irónnal, hanem ecsettel. Nálam ez a lépés kimaradt, és csak később jutott az eszembe. Cserébe kaptok egy exkluzív képet, ahol minden fekete, és még a festék is zölden világít! ;D

Simon kulacsa

Figyelem! Spoiler következik. Simon a második részben vámpírrá változik, melynek következtében vért kell fogyasztania. Most pedig megalkothatjuk Simon kulacsát, amiben nyugodtan tárolhatná bizarr innivalóját, anélkül, hogy furán néznének rá az emberek.

1. Szükséged lesz: egy üres, fél literes palackra, kevés vízre, kettő ecsetre, sötétben világító festékre fekete/kék vastag alkoholos filcre, papírra, zsepire és piros temperára.

2. Elsőként vegyük elő a filcünket, és fessük be vele az üveget addig, ameddig a képen is látjátok. Fontos, hogy alkoholos filcet használjatok, jobban teszitek, ha vastagot és feketét. Nekem mindez nem jött össze, de nem gond. Mellesleg ezt a lépést megspórolhatjátok, ha színezett üveget használtok.

3-4. Vegyük elő a piros temperát, nyomjunk ki belőle egy keveset a papírra, aztán fessük le az üveget a kék részig.

5. Mivel a piros színnel a vért szeretnénk imitálni, és ez az egész így túl szabályos, vizezzük be alaposan az ecsetet, vigyünk fel rá kevés temperát, és fessünk rá pöttyöket, mintha folyna a festék.

6. Mivel ez Simon kulacsa, én ráfestettem a nevét, de ti a saját neveteket is ráfesthetitek, vagy bármi mást, amit csak szeretnétek.

7. Mivel kéznél volt, arra gondoltam, hogy festek az üvegre néhány foltot ebből a világítós festékből. Ennek az az érdekessége, hogy úgy fog tőle kinézni, mintha leköpték volna, vagy nem is tudom... A lényeg, hogy undorító kinézete lesz tőle egy kicsit, és világítani fog a sötétben. Ja, és mielőtt rákennétek, hagyjátok megszáradni a temperát.

8. Újból a kék/fekete filcre lesz szükség, amivel kipingáljuk a kupakot is.

9. És elkészült a kulacs! Nem ajánlom vízivásra, inkább dekorációs kelléknek például egy Halloween-i partira.

Remélem, tetszett nektek ez a DIY. Ha elkészítettétek valamelyiket (esetleg mindkettőt), és tetszett ez a bejegyzés, akkor megírhatjátok nekem kommentben.

 

 

Szólj hozzá