2016. aug 30.

Őszi megjelenések ~ #backtoschool

írta: Hannee
Őszi megjelenések ~ #backtoschool

Nos, megérkeztem a második #backtoschool-posztommal. (Az előző ilyen posztomat IDE kattintva olvashatjátok el, melyben sulis témájú regényekből gyűjtöttem össze pár idézetet.) Nyakunkon az iskolakezdés és a szeptember, ennek nem sokan örülünk. Viszont mi, akik szeretünk olvasni, szerencséseknek mondhatjuk magunkat, ugyanis rengeteg jó könyv jelenik meg ősszel, melyeket én is nagyon várok. Ezekből a könyvekből állítottam össze egy listát, melyet most veletek is megosztok, hogy lássátok, az ősz nem csak a hosszabb éjszakákkal és a rövidebb nappalokkal jár, hanem a jó könyvekkel is.

Képtalálat a következőre: „ősz könyv”

1. Papp Dóra: Tükörlelkek 2.

Jelenleg olvasom a Tükörlelkek első részét (elárulom, nagyon tetszik!), és szerintem jókor teszem ezt, ugyanis szeptember 13-án jelenik meg, szóval ha a regény nagy függővéggel végződne, nem kell sokat várnom a folytatásra. Egyébként már egy ideje terveztem elolvasni, a közelgő megjelenés miatt pedig még inkább kedvet kaptam. Ha még nem olvastátok az első kötetet, akkor ajánlom, hogy tegyétek meg, szerintem nem fogjátok megbánni.

(Molyos fülszöveg: https://moly.hu/konyvek/papp-dora-tukorlelkek-2)

2. Leiner Laura: Valahol (Bexi 5.)

Mint nagy LL-fan, nem hagyhattam ki ezt a könyvet erről a listáról, elképzelhetetlen lett volna! Az utolsó könyvértékelésemben már megmutattam nektek a borítót, amelyet az írónő most vasárnap mutatott be. Szerintem nagyon szép lett, a címe is "wow". Várni kell arra, hogy megjelenjen, egészen pontosan október 15-ig. És aztán újabb hat hónap várakozás következik a hatodik részre... Ja, nehéz a Márkerek élete. :D

(Molyos fülszöveg: még nincsen, de izgatottan várom :D)

3. Jordi Llobregat: Vesalius titka

Erről a regényről gyakorlatilag semmit nem tudok, viszont amint megláttam a borítóját Molyon, azonnal megtetszett, teljesen lenyűgözött. Valami köze lehet a cselekménynek az anatómiához, a borítót elnézve. Várhatóan szeptember nyolcadikán (Cortez!) jelenik meg.

(Molyos fülszöveg: https://moly.hu/konyvek/jordi-llobregat-vesalius-titka)

4. Tavi Kata: Sulijegyzetek 4.

Lilla és Krisztián történetének folytatásáról semmi infóval nem tudok szolgálni, viszont nagyon várom. Még se borítója, se címe, se fülszövege nem publikus, azt olvastam, hogy ősz közepe-vége felé fog megjelenni. Kíváncsi leszek, hol fog tovább tanulni Lilla, mi lesz Krisztiánnal és Márkkal, és persze a többi szereplővel, ugyanis ez lesz az utolsó évük a gimiben, és ezzel (már ha jól tudom, persze) lezárul a sorozat is.

5. Jeanne Ryan: Nerve - Idegpálya

Egy újabb szeptember nyolcadikai megjelenésű könyv következik, méghozzá magyarul. Az Idegpályára nagyon kíváncsi leszek, a filmelőzetest már megnéztem, és nagyon várom a regényt is. Kedvelem ezeket a kihívásos, disztópikus történeteket, mint a Pánik, vagy Az Éhezők Viadala.

(Molyos fülszöveg: https://moly.hu/konyvek/jeanne-ryan-nerve-idegpalya)

6. J. K. Rowling - Jack Thorne - John Tiffany: Harry Potter and the Cursed Child (Harry Potter és az elátkozott gyermek)

Ez a könyv egy kicsit kakukktojás lesz olyan szempontból, hogy egy helyen úgy olvastam, hogy októberben érkezik magyarul, míg máshol pedig azt olvastam, hogy csak decemberre várható. Ebben nem vagyok teljesen biztos, mindenesetre, ha felnéztek Molyra, ott október 25-öt ír. Ez a könyv a színdarab alapján készült, ami Harry Potter és a barátai gyermekeiről és a gyerekek roxforti életéről szól. Nem regény formájú. Sok jót hallottam róla azoktól a bloggerektől, akik elolvasták angolul, így érdeklődve várom, hogy a kezembe vehessem.

(Molyos fülszöveg: https://moly.hu/konyvek/j-k-rowling-john-tiffany-jack-thorne-harry-potter-es-az-elatkozott-gyermek)

 

Szólj hozzá