2016. sze 23.

Gyönyörű könyves képek vs. valóság

írta: Hannee
Gyönyörű könyves képek vs. valóság

Sokszor látunk különböző közösségi oldalakon olyan könyvekről készült képeket, hogy csak a szánkat tudjuk tátani a csodálkozástól. Mindenféle könyves blogger, vlogger és könyvkiadó posztolja a gyönyörű, szivárványszínű könyvszívecskéket, az emberek nem győzik lájkolni, meg szívezni. De vajon könnyen elkészíthető mondjuk egy könyvspirál? Nos, az elmúlt hetekben kerestem néhány alakzatot, amelyeket könyvekből építettek fel, majd vettem a fáradtságot, építkeztem a regényeimből, a legvégén pedig lencsevégre kaptam őket. Ebben a bejegyzésben a fényképeké lesz tehát a főszerep (szóval remélem, láthatók lesznek majd a beszúrt képek).

1. Gyönyörű könyvbelső

Elsőként ezt a képet alkottam újra, azt gondolván, hogy mennyire egyszerű. Hát, ha alaposan meg vannak törve a könyvek gerincei, akkor valóban nem nehéz feladat. Csakhogy az én könyvgerinceim egészen jó állapotban voltak, így sokat küzdöttem azzal, hogy ne csukódjanak be a könyvek... Nem volt egyszerű, de lényegében meg vagyok elégedve. :)

2. Könyvszív

Nagy kedvencem ez a könyvekből kirakott szív, és persze, elhittem, hogy nekem is sikerülni fog. Rengeteget küzdöttem, hogy sikerüljön ez a furcsa, szilva-alakú izé. A titka, hogy főleg vastag (legalább 500 oldalas) könyvek alkotják, ráadásul, ha jól megnézitek az eredeti képet, kemény borítósak.

3. Könyvspirál

Ez a spirál-alak is eléggé megfogott. Ezután pedig a klasszikus forgatókönyv: elhittem, hogy nekem is sikerülni fog, felépítettem, aztán lefényképeztem. Igazából magasabbra terveztem, de ha még egy könyvet ráhelyeztem volna a kupac tetejére, leborult volna az egész kupac.

4. Könyv-ív

A következő alakzat egy ív, vagy nem is tudom, mi pontosan ennek a neve. :D Az eredeti kép gyönyörű, tökéletes, az enyém pedig olyan, mint egy düledező házrom.

Összességében ennyi tökéletes könyves képet alkottam újra. Mit is mondjak? Elég nagy különbség van az interneten talált és az általam készített képek között. Ti próbáltatok már felépíteni egy alakzatot, vagy szobrászkodni a könyvtáratokból? Remélem, tetszett nektek ez a bejegyzés, és jól szórakoztatok. Igen, kicsikét kihalt a blog, viszont erre a hétvégére, valamint a jövő hétre is több bejegyzést tervezek.

Jó olvasást az aktuális regénye(i)tekhez! ;)

Szólj hozzá