2016. aug 06.

Nyírd ki ezt a naplót #1 ~ 2 éves szülihét

írta: Hannee
Nyírd ki ezt a naplót #1 ~ 2 éves szülihét

Mint már a címből is olvashattátok, engem is elért ez a napló őrület. Körülbelül egy hete van meg nekem ez a napló, és nagyon szeretem. Csatlakoznék azokhoz, akik azt mondták, hogy iszonyúan fejleszti a kreativitást, ez maximálisan így van, bárhogyan is nyírod ki a naplót. Engem a rajzokkal díszített naplók ihlettek meg, így én is rajzolva ,,nyírom ki" a naplót. Néhány rajzomat fogom megmutatni. A képek készítésénél segítségemre volt ez a plüss emoji, akit a képeken láthattok.

Az első oldal, amit láthattok, az az utasításos oldal. Ez a nyilas ötlet eléggé megtetszett, így én is így készítettem el ezt az oldat.

Amikor az egész két oldalt kellett beszíneznem, a lenti, "pacás" módszert választottam. Kicsit halovány lett.

Ha nem csal az emlékezetem, akkor ez a Robin Hood-os rajz volt az első az utasításos lap után, amit megcsináltam. Mivel Robin Hood jó íjász, ezért gondoltam, hogy őt rajzolom a másik oldalra.

Az egyik kedvenc mesém a Mary Poppins, abból is a kedvenc dalom a Chim-Chim Cher-ee, amit Bert, a kéményseprő énekelt. Így született meg a jobb oldalon látható szőke (ne kérdezzétek, miért, ezt a hajszínt találtam szimpatikusnak) kéményseprő, és a mellette lévő kémény a dalszöveg részlettel, amit nehezen lehet elolvasni, tudom... :D

Az illatos oldalt is elkészítettem. Még nem itattam át semmilyen illattal, azt majd a napló elkészítésének legeslegvégére terveztem.

A következő oldalak készítését nagyon élveztem, ugyanis szeretek kajákat rajzolni. A jobb oldali hamburger/szendvics jobb oldala "meg van rágva" (ollóval készült), jobb oldalra pedig mindenféle gyorskaját, meg édességet rajzoltam.

A nyelvvelfestős oldalra nagyon egyértelmű volt, hogy mit fogok alkotni...

Szólj hozzá