2016. már 23.

Első "ránézésre" a Nélküled előborítójáról

írta: Hannee
Első "ránézésre" a Nélküled előborítójáról

Ez a bejegyzés hétfő délután lett volna aktuális, de akkor még eszembe sem jutott, hogy megírjam. Tegnap délután viszont már meg akartam írni, és fel szerettem volna tenni, de tegnap befejeztem Kerstin Gier Rubinvörösét. Amivel nem is lenne semmi gond, viszont nem otthon olvastam el az utolsó szavakat, ahol várt a folytatása az Időtlen szerelem trilógiának. Ez így nem is hangzik annyira rosszul, de a Rubinvörösnek a vége az valami elképesztő volt, és nekem várnom kellett kb. 8 órát a folytatásra. Így, amikor hazaértem, rögvest a kezembe kaptam a könyvet, és nagyon lefoglalt az olvasás, szóval nem írtam a blogomra. (Az Időtlen szerelem trilógiáról a jövő hétre tervezek egy értékelést/véleményt/ajánlót, amint elolvastam mindhárom könyvet.)

Éééés most, hogy megvolt a rizsa, vágjunk bele a mai témánkba! :D A vasárnapi tagemben szóba került a következő Bexi-könyv, a Nélküled. Nagyon is jókor, ugyanis hétfőn Leiner Laura írónő közzétette a Nélküled előborítóját.

Eredetileg várni szerettem volna ezzel a bejegyzéssel, amíg meg nem jelenik a teljes borító, illetve egy szokásos felcsigázó részlet a Nélküledből. De, mint látjátok nem így történt, ugyanis nem tudtam várni ezzel a vélemény kifejtéssel. Így valószínűleg nem lesz hosszú ez a poszt, de ez a téma most aktuális! *rizsa vége*

Íme a borító:

Amikor hétfőn délután megláttam, az volt a legeslegelső reakcióm, hogy "WOOOOOOOOOOOOOOOOW!"

Ennek az első reakciónak az oka pedig a borítón látható zongora volt. Én nagggggyon szeretem a zongorát. Jártam zongoraórákra, a mai napig tudok és szoktam is zongorázni, és odáig vagyok azokért a zenékért, amelyekben van zongorakíséret. Az agyam egy rejtett zugában éreztem, hogy egy Bexi-borítón lesz zongora, de ezt azért nem gondoltam volna! *-*

És akkor beszéljünk is erről a bizonyos zongoráról! Ami igazán megfogott benne, az az a rózsaszín rész volt. Ez egyben furcsának is tűnt, de határozottan tetszett! Ami még érdekes a hangszeren, hogy fekete és fehér színek is voltak rajta (nem, itt most nem a billentyűkre gondolok :D), amitől még meseszerűbbnek tűnt a zongora.

Ami a többi részét illeti, nem nagyon történt változás az Illúzió (Bexi-sorozat 3.) borítójához képest. A színvilága megmaradt. Rajongok ezért a rózsaszín-fekete színpárosításért!

Ha már változásokról beszélünk, akkor muszáj megemlítenem, hogy a Késtél és a Hullócsillag borítója nagyban eltér az Illúzió és a Nélküled borítójától. Ennek az az oka, hogy az írónő kiadót váltott, és így a borító is változott. Nekem személy szerint jobban tetszett az eddigi kötetek borítója. A Szent Johanna, a Bábel és az ASZ után megszoktam Leiner Laurának a nevének a betűtípusát (inkább mutatom képen, miről beszélek :D), meg ezeket a borítókat. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy az Illúzió és a Nélküled nem tetszene, sőt! Ezek modernebbek, és talán jobban is illenek a sorozat "személyiségéhez". 

(Na, ezen a képen látható Laura nevének betűtípusa. :D)

Amit még szerettem volna megemlíteni, hogy érdekes, hogy az első és harmadik köteten nem hangszer volt, a második és a negyedik köteten pedig igen. Persze, lehet, hogy ez a véletlen műve, de szerintem nagyon érdekes, és elgondolkodtató, hogy vajon milyen hangszer lesz a hatodik köteten? ;D

Nagyon kíváncsian várom a teljes borítót, és persze a könyvet is! ;)

Ha valakit érdekelnének további információk a Bexiről, vagy Leiner Lauráról, akkor keressétek a közösségi oldalakon, és érdemes felnézni az írónő honlapjára, a www.leinerlaura.hu-ra. :)

Összességében ennyit szerettem volna megosztani veletek a Bexi-sorozat érkező borítójáról. Először írok ilyen vélemény kifejtős bejegyzést, és remélem, hogy tetszett nektek. Elképzelhető, hogy a jövőben több ehhez hasonló posztra számíthattok, ugyanis én nagyon élveztem elkészíteni. ;)

Jó olvasást mindenkinek! ;)

Ja, és most láttam Facebook-on, hogy írhattok véleményeket a Bexi-sorozatról, ami felkerülhet a Nélküled borítójára. Szóval, ha érdekel, próbáljatok szerencsét. :)

 

Szólj hozzá