2016. máj 13.

TOY BOOK TAG

írta: Hannee
TOY BOOK TAG

Említettem már, hogy készülök egy saját készítésű könyv taggel? Ha jól emlékszem, akkor igen. El is készültem vele, ebben a bejegyzésben pedig ti is elolvashatjátok. Ez a tag a játékokról fog szólni, különböző játékokhoz különböző könyveket párosítottam. Ez lett a Toy Book Tag.

Plüssmaci: a könyv, ami az egész életed végigkíséri

Ez pedig nekem a Harry Potter könyvsorozat, amit kisgyerekként olvastam el. Tulajdonképpen ez az első meghatározó olvasásélményem. Még mindig nagyon szeretem J. K. Rowling könyveit, és még mindig nagy Harry Potter-fan vagyok.

Barbie baba: a könyv, ami kívül és belül is rózsaszín

Ezzel lehet vitatkozni, de én ide akkor is a Rubinvöröst fogom sorolni. Rózsaszínes a borítója, és a betűi is pirosas-rózsaszínes árnyalatú. De ha nem a külsőségeket nézzük, akkor is elmondható a könyvről, hogy van benne egy kis romantika, és nagyon aranyos könyv.

Játékkatonák: a könyvsorozat, ami sokáig nagy kedvenced volt, de egy idő után már nem tulajdonítottál neki nagy jelentőséget

Jó pár ilyen sorozattal jártam már így. Ha egyet kellene választanom, akkor A suli rémei - A rémek sulija sorozatot választanám. Nagyon jól szórakoztam, miközben olvastam. Szerettem a szereplőit, tetszettek a rajzok a könyvben és még a cselekmény is szuper. Aztán a második kötet után már nem olvastam el a következő részt. Ez nem jelenti azt, hogy már nem is fogom, még el tudom képzelni, hogy egyszer elolvasom az egész sorozatot.

Malacpersely: a könyv, amire sokat kellett várnod, hogy a tiéd legyen

Már ezer éve szeretném, hogy a könyvespolcomon legyen és hogy elolvassam, de eddig mindig is halasztgattam. Ez pedig a Végzet Ereklyéi-sorozat, azon belül is a Csontváros (az első kötet). Nagyon sokan ajánlották, mondták, hogy jó könyv. Én hallgattam rájuk, és meg is lett a könyv, és előreláthatólag egy hónapon belül már olvasni is fogom. (Jelenleg szintén egy sorozatot olvasok, és még csak most kezdtem, szóval a Csontváros még várat magára.)

Kispárna: a könyv, ami neked nagyon fontos, bár mások nem értik a rajongásodat iránta

Biztosan mindenkinek volt kiskorában egy olyan kispárnája, takarója, rongyija, ami nélkül képtelen volt létezni vagy elaludni. A többiek nem is igazán értették, mennyit is jelent neked ez a kis apróság. Kábé egy hónapja olvastam újra egy gyerekkönyvet, ez pedig a Robin Hood disney-s változata. Engem ez a történet már kiskoromban is megfogott. Töri órán a középkori Anglia rendisége volt a téma, meg Földnélküli János, és ez annyira megfogott, hogy levettem a polcról ezt a rövid könyvet és elolvastam. Mert lordok, mert Anglia, mert középkor, mert Robin Hood... annyi érvet tudnék mellette felsorakoztatni! :D

Beszélő játék: a könyv, amire csak annyit tudtál reagálni, hogy "wow"

Kicsit föntebb már utaltam rá, hogy jelenleg egy sorozatot olvasok. Ez pedig a Csitt-csitt 1. Még csak a prológusát olvastam (nem rég kezdtem, és még olvasok egy másik regényt is, ami a következő kategória :D), de az nagyon megfogott. Még sosem olvastam ilyen témában könyvet, és kíváncsi voltam rá, hogy milyen ez. Eddig nagyon jó, érdeklődve várom a további fejezeteket, illetve köteteket.

Játékbaba: a könyv, ami nem tűnik ijesztőnek, pedig mégis az

A különös Wilcox lányoknak az első részét olvasom, amit ötven oldal múlva be is fejezek. Nos, ránézésre ez a könyv nem tűnik ijesztőnek, sőt, szerintem még cuki is egy kicsit. Aztán olvastam, és meg kellett állapítanom, hogy nagyon sok olyan jelenet van benne, amitől kicsit berezel az ember. De ezt majd a hamarosan következő könyvértékelésemben, ami erről a könyvről fog szólni, bővebben is kifejtem. ;)

Szólj hozzá