2016. aug 03.

Megnéztem a filmet is #1. ~ 2 éves szülihét

írta: Hannee
Megnéztem a filmet is #1. ~ 2 éves szülihét

Mint láthatjátok, egy új sorozat indul itt a blogon, melynek címe: Megnéztem a filmet is. Ebben a sorozatban filmadaptációkról mondom el a véleményemet, és bevallom nektek, hogy a film vagy a könyv tetszett-e jobban. Mivel inkább választom az olvasást a filmnézés helyett, így nem lesz gyakran ilyen típusú bejegyzés.

És nem is húzom tovább a szót. A film, amiről beszélni fogok, a Rubinvörös lesz. A bejegyzésben, amelyben a könyvekről írtam, már említettem, hogy megnézem majd a filmet és lesz belőle egy beszámoló. A filmet július elején láttam. Ugye július hetedikén került a németországi mozikba a harmadik film, a Smaragdzöld, és ezért levetítették a tévében a Rubinvöröst. Én is megnéztem a filmet, méghozzá németül, ami jó volt nyelvgyakorlás szempontjából.

Amit le kell szögeznünk, hogy a film teljesen más, mint a könyv. És igen, már az elején kijelentem, hogy a könyvet szerettem jobban.

Viszont nagyon sok jelenet pont úgy volt megalkotva, ahogyan azt én elképzeltem. Például a Gideont alakító színész eléggé gideonos, Charlottot itt is utáltam. Ellenben Mr. Whitmant teljesen máshogy képzeltem el, de ebben a filmes formájában sokkal jobban előjön az, hogy vele még lesz valami a későbbiekben. És elképzelhető, hogy vaj van a füle mögött. (Azok kedvéért nem spoilerezek, akik még nem olvasták a trilógiát.)

(Forrás: leyendo-vuelo.blogspot.com.ar)

Madam Rossini is olyan szereplő volt, akin nagyot néztem, mivel a regényben egy jóval idősebb hölgyet láttam magam előtt, viszont a jelmezes asszonyt a filmben egy egészen fiatal színésznő alakítja. St. Germain grófon is nagyot ámultam, hát őt sem pont így képzeltem külsőleg, viszont a viselkedését igen.

Mivel németül néztem a filmet, kedvenc német szót is avattam, méghozzá azt, hogy "Diamant" (=gyémánt). Annyira aranyos, ahogyan a Gideont alakító színész kiejti. Az angol "diamond"-tól teljesen eltérő a kiejtése.

(Forrás: www.snugglyoranges.com)

A filmnek egészen máshogy lett vége, viszont nekem így is megfelelt. A zenék nagyon tetszettek benne, IDE kattintva meghallgathatjátok az én kedvencemet.

Összegezve, jó volt a film, ám engem a könyv mégis jobban megfogott. Ettől függetlenül, ha nem olvastad a könyvet, akkor nagyon érdekes és fordulatos. Ha pedig már belekezdtél a trilógia olvasásába, de még nem fejezted be, akkor azt ajánlom, várj a film nézésével, ugyanis vannak benne olyan spoilerek, amelyekről jobb, ha az ember nem szerez tudomást idő előtt.

(Forrás: www.fanpop.com)

 

Szólj hozzá