2016. aug 04.

Könyvborító fight #1 (Obszidián vs. Origin) ~ 2 éves szülihét

írta: Hannee
Könyvborító fight #1 (Obszidián vs. Origin) ~ 2 éves szülihét

Igen, igen, igen! Jól látjátok, végre megérkeztem a Könyvborító fighttal. Március óta ígérgetem, hogy majd lesz egyszer, de ez idáig, mint látjátok, nem jött össze. Akik már régebb óta olvassák a blogot, valószínűleg még emlékeznek arra, hogy volt egy ilyen sorozat, amelyben könyvborítókról beszéltem. Viszont nem voltam vele annyira megelégedve, ezért letöröltem a részeket, és most újrakezdtem.

A mai bejegyzésünkben Jennifer L. Armentrout Luxen-sorozatából lesz szó két könyv borítójáról, méghozzá az Obszidiánról és az Originról. (Mondjuk, erre a címből és a fönti kép alapján már rájöhettetek.) Különböző szempontok alapján fogok a könyvekről beszélni, és az alapján fogom a bejegyzés végén eldönteni, hogy melyik borítót találom jobbnak. Ez természetesen az én véleményem, és ti is megoszthatjátok velem a tieiteket a komment-részlegben. Nagyjából ennyi is lenne a Könyvborító fight lényege, és kezdjük!

Az első versenyző: Jennifer L. Armentrout - Obszidián

Méret: Pont megfelelő, nem túl nehéz, és könnyen belefér egy iskolai tankönyvekkel telepakolt táskába is.

Szín: Fekete és zöld. Mindkét színt szeretem.

Passzol-e a tartalomhoz? Igen, határozottan. Különösen Daemon Black világító zöld szemei, ami WOW! (Ez sajnos nem látszódik a képen, viszont élőben eszméletlenül menő.)

Szereplők: Határozottan Daemon és Katy a két borítómodell. Ha film készülne a sorozatból, el sem tudnám képzelni, hogy nem Pepe Toth játssza Daemont.

Betűtípus: Perfekt! :)

Első ránézésre megvenném-e? Azonnal.

Különlegessége: A vihar a háttérben. És megint Daemon világító szemei. *-*

 

A második versenyző: Jennifer L. Armentrout - Origin

Méret: Hasonló, mint az Obszidiáné, hasonlóan praktikus.

Szín: Piros, kék és fekete. Mind a három színt nagyon szeretem, és külön tetszenek rajta ezek a viharos hamufelhők.

Passzol-e a tartalomhoz? Természetesen. Daemon a fülszöveg alapján ugyanis képes lenne felperzselni a világot Katyért, és a borítón egy eléggé elszánt embert láthatunk, háttérben a már említett hamufelhőkkel.

Szereplők: Ebben az esetben csak egyetlen szereplőről beszélhetünk, aki eléggé hasonlít Daemonre (már hogyisne hasonlítana, amikor ugyanaz a borító modell van az összes Luxen-borítón?).

Betűtípus: Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem ez a piros szín az újdonságot sugallja. Nagyon is helyesen. :D

Első ránézésre megvenném-e? Mivel folytatásról beszélünk, igen. Egyébként először inkább átfutnám a fülszöveget.

Különlegessége: A madarak a cím körül.

A nyertes pedig: OBSZIDIÁN!!!! Bármennyire is szeretem a felhőket, Daemon világító szemeit semmi sem űberelheti. :D

 

Szólj hozzá