2016. aug 10.

Topjoykupakos Book Tag - #mindenkiigyonegytopjoytnap

írta: Hannee
Topjoykupakos Book Tag - #mindenkiigyonegytopjoytnap

Nem tudom, tudjátok-e, de ma, augusztus 10-én van a Mindenki Igyon Egy Topjoyt Nap. Ez egy facebook-os esemény (ITT), amellyel akár egy rollert is nyerhetsz. A feladat csak annyi, hogy igyál meg egy Topjoyt, készíts a kupakról vagy az üvegről képet, majd posztold az eseménybe. A játék egész nap tart, a sorsolás pedig holnap lesz. Én is részt veszek, a képemet lentebb láthatjátok majd.

Eredetileg ezt a bejegyzést a szülihéten olvastátok volna, csakhogy aztán úgy voltam vele, hogy már volt a héten egy book tag, és azért tagből is megárt a sok. Rengeteg Topjoy kupakom van, így arra gondoltam, hogy csinálhatnék egy ilyen taget, amelyben kiválasztottam tíz random regényt és tíz random kupakot, és véletlenszerűen egymáshoz rendeltem őket.

Íme a végeredmény:

A képen nem igazán látszik (max. ha nagyítóval nézed) a kupak felirata, ami az lenne, hogy "Erre még aludjunk egyet". Ez egy kicsit igaz erre a regényre, főleg a végére, ami egy hatalmas függővég. A következő részben minden kiderül, szóval nyugi, aggodalomra semmi ok.

Egy új élet, D.A.C., szerintem nem is kell magyaráznom, hogy miért pont ehhez a könyvhöz választottam a "Gyerünk!" feliratos kupakot.

A kupakban ez állt: "Egy cukiság vagy". Igen, az utolsó kupak és az utolsó könyv. Teljesen véletlenszerű, nem sok köze van a kettőnek egymáshoz. Totálisan random.

"Egyszer élünk". Nagyon igaz erre a könyvre, hiszen fiatalokról szól, az egyik író, a másik pedig énekes/zenész szeretne lenni, azaz hatalmas álmokat dédelgetnek, amelyeket szépen lassan valóra váltanak.

Nem emlékszem rá, hogy lett volna ebben a könyvben csillagnézegetős jelenet, viszont, valamiért úgy gondoltam, hogy "A csillagok figyelnek téged" passzol ehhez a regényhez.

"Mindig jöhet egy nyerő széria". Azt hiszem, még ha nem is a legpozitívabb az, ami a regényben történik, én úgy gondolom, hogy volt már rosszabb is. Ja, és ez a kedvenc kötetem A Végzet Ereklyéi-sorozatból.

Az "Ébredj fel!" felszólítást teljes mértékben a könyv borítója miatt választottam, hiszen, mint látjátok a lány az ágyán fekszik, írja a levelet, és olyan álmodozó tekintete is van. (Megjegyzem, a regény hangulata is ilyen álmodozós, de a cselekményhez semmiféleképpen nem kötném ezt a kupakot.)

"Egy hullámhosszon vagyunk". Ezt azért gondoltam Daemonnel összekötni, mivel az idegen fiú és Katy is egy hullámhosszon voltak, mégiscsak sok romantika van a Luxen-sorozatban, Daemonben meg pláne. :D

Ez a könyv már évek óta megvan, viszont még nem olvastam el. Ezért is gondoltam találónak, hogy "Sosem késő elkezdeni".

"Az igazi barátok veled vannak". Az SzJG barátokról, osztálytársakról és iskoláról szól, nagyon is illett hozzá ez a kupak.

Ez volna az én Topjoykupakos Book Tagem. Ha részt vesztek a versenyen, sok sikert a nyereményhez! Kellemes topjoy-szürcsölős napot mindenkinek! :)

Szólj hozzá