2016. aug 07.

Szülihét végi összegző ~ 2 éves szülihét

írta: Hannee
Szülihét végi összegző ~ 2 éves szülihét

Rettenetesen gyorsan röpül az idő, már vége is a szülihétnek, amit egyszerűen nem tudok elhinni! A mostani bejegyzésnek nem lesz semmilyen konkrét témája, hanem erről a két éves szülihétről fogok írni és összegezni, illetve aki lemaradt valamelyik bejegyzésemről, akkor ebben a bejegyzésben linkelve lesz, és elolvashatja.

A blog második születésnapja alkalmából készített bejegyzés-sorozat eléggé népszerű volt. Minden egyes megtekintésnek nagyon örültem, és köszönöm nektek, hogy ennyien olvastátok a blogot ezen a héten. Hogy jövőre lesz-e ilyen, nem tudom. Tervezem, viszont soká lesz az még, addig sok minden megtörténhet. Nagyon sok olyan bejegyzést írtam, ami ez idáig még egyáltalán nem volt. Nagyon örültem annak, hogy a szülinapi tagem lett a legnépszerűbb a szüliheti bejegyzések közül, innentől fogva több saját készítésű taggel fogok érkezni. Most pedig nézzük is meg, milyen bejegyzések voltak a héten! (Linkek a vastagon szedett betűkre kattintva!)

1. bejegyzés: beszélgetős poszt

Ebben a posztban megosztottam veletek a blog rövidke történelmét, valamint bejelentettem a szülinapi bejegyzés-sorozatot. Azt hiszem, ez volt a legkönnyebb, ami a héten csináltam. :D

2. bejegyzés: gif-mánia

Szerintem már nektek is feltűnt, hogy az utóbbi bejegyzéseimet egyre többször illusztrálom gifekkel. Olyannyira megszerettem a mozgó képecskéket, hogy egy teljes bejegyzést szántam erre a dologra. Különböző könyvmoly-szituációkhoz rendeltem egy-egy gifet. Imádtam keresgélni a jobbnál jobb gifeket!

3. bejegyzés: Birthday Book Tag

Ez volt a legnépszerűbb book tag, ami ráadásul még saját készítésű is. Bemutattam benne néhány újabb olvasmányomat is.

4. bejegyzés: Rubinvörös filmadaptáció

Egy filmadaptációról számoltam be, mellyel együtt egy új sorozatot/rovatot is indítottam a blogon. Bár nem vagyok az a fimnézős, így nem lesz belőle rengeteg bejegyzés, de várható.

5. bejegyzés: Könyvborító fight

Két Jennifer L. Armentrout - könyvborítót versenyeztettem meg egy olyan rovatban/sorozatban, ami végre valahára újjászületett!

6. bejegyzés: kinyírtam a naplóm

Na, igen, engem is elkapott a napló-láz, és természetesen több bejegyzés is lesz a rajzaimról, és a megoldásaimról. Köszönöm, hogy ezt is sokan megnéztétek! :)

Mint láthattátok, igyekeztem új dolgokat hozni a blogra. Ezért a héten nem is írtam a hagyományos könyvértékeléseket, de ne aggódjatok, rengeteg regényt olvastam az utóbbi időben, amiről feltétlenül írni fogok. Még egyszer köszönöm az olvasóimnak a sok megtekintést, és hamarosan érkezem a következő bejegyzésemmel. :)

 

Szólj hozzá